Термос Tatonka H&C Stuff 1,0 л Кукул. Частина 2 – несподівана
Тра 11

КукулhtНа свій день народження сидіти вдома не хотілось і було прийнято рішення йти в гори. Так як моя рука після операції ще не повністю зажила, то йшли з полегшеними рюкзаками – без намета, планували на 1 день (максимум на 2 – більше не виходило), на випадок, якщо не встигнемо за 1 день – взяли спальники, щоб заночувати або в колибі, або на Козьмещику.Отже, в п’ятницю ввечері йду швидше з роботи додому (так співпало, що то був останній мій день на цій роботі :) ), беру спакований ще вчора рюкзак і з Вованом їдемо на вокзал. Купуємо квитки до Івано-Франківська в загальний вагон (інших не було) і сідаємо у вагон. За 10 хвилин до відправлення до нас приєднується другий Вова. Вагон забитий повністю (проте на диво, туристів майже нема – крім нас ще одна група з 5 чоловік, все решта студенти), на трьох тільки два сидячі місця. Нас виручають гральні карти. Логіка проста – хто програв той стоїть. До Завалля кожен з нас трохи постояв, потім місце звільнилось, грати стало менш цікаво. :)

Біля 12 години ночі приїжджаємо у славне місто Станіслав. Купуємо квитки на рахівський поїзд на 3:20 і умощуємось на пероні на лавочках спати. Отак починається 1 травня – день мого народження :)

Довго спати не вийшло (до першої ночі), по перону ходять люди, недалеко від нас група туристів співає пісні, та й холодно вже стало. Переходимо в зал для очікування. Тут тепліше, багато людей, ближче до 3 години туристів стає все більше і більше (все нормально, так і має бути). Займаємо 3 лавки – все нормально, можна спати аж до Вороненки. Але не все так добре, як здається. До Делятина мені прийшлось ділитись половиною лавки (хоча з моїм зростом і умінням спати калачиком мені і півлавки вистачило).

О 6:40 наша зупинка, швиденько виходимо, поїзд тут стояв менше хвилини. Поправляємо всю нашу амуніцію і в дорогу. Йдемо по треку, який я скачав на cайті Народні стежки Карпат, точніше йдемо перших 15 хв по треку, бо потім я його вилучаю. Вилучав старі дані одометра про пройдений шлях і швидкість і вибрав всі галочки (хто розробляв інтерфейс навігатора, чому при стиранні даних одометра є пункти вилучити всі треки, маршрути, точки). Та нічого, це не проблема (

без трека навіть цікавіше йти, жартую я :) ), у мене є роздрукована частина карти з треком і чудова векторна топографічна карта Карпат з стежками і стежечками, по яких навігатор може прокласти необхідний нам маршрут (в горах для цієї карти потрібно юзати режим прокладання маршруту – для автомобіля, бо якщо для пішохода – він може показати напряму). Перед самим тунелем повертаємо налівоі йдемо по широкій дорозі. Через хвилин 20 ходьби відкривається чудовий краєвид на Свидовецький хребет – як на долоні видно Близниці. Сонце піднімається все вище і вище, стає тепло.

Не доходячи г. Припір вирішуємо поснідати – швиденько на пальнику (перший раз його юзав – пальник тест пройшов на відмінно) кип’ятимо воду і їмо вівсяні пластівці із згущеним молоком. Траверсуємо г. Припір, г. Буковинка. По дорозі розташовано багато колиб, в одній з них явно живуть спортсмени. Футбольне поле, штанга, тренажер для жиму, бруси. Вован з Вовою грають у футбол (пеньком :) ), качаються на тренажерах. Далі по дорозі г. Підбирдо, яку ми ж знову таки траверсуємо. Весь цей час ми бачимо чудові краєвиди – на півдні – Петрос, Говерла і Чорногірський хребет, на сході – Свидовецький хребет, на півночі – Горгани. Доходимо до колиб, тут дорога повертає направо і йде в Лазещину, а Кукул залишається зліва від нас. Вирішуємо, що вийдемо на Кукул, а потім повернемось назад. Деремось в лоб на хребет, дивимось на Кукул, більша частина якого лісиста. І тоді думаємо, а нафіга нам той Кукул, якщо з нього явно не буде краще видно, ніж з нашого місця. Назад не вертаємось, йдемо лісом з таким розрахунком, щоб вийти на нашу стежку (добре, що є навігатор і карта). В обхід виходить 1.6 км, по часу – 57 хв, тут ми втратили хвилин 40. Далі виходимо в долину потічка Форесок і йдемо дорогою вниз-вниз.

Перед нами постійно маячать то Петрос, то Говерла.І у нас з Вовою виникають деякі думки, а може туди піти, а у нас ще багато часу. Так ми доходимо до розвилки – направо підеш – в Лазещину попадеш, наліво підеш – може на Петрос попадеш. На цьому і закінчується перша (прогнозована) частина походу на Кукул. А що було далі – буде пізніше.
Фото

ВороненкаВороненка ТунельТунель Свидовець - БлизниціСвидовець – Близниці Самотня колибаСамотня колиба
Гуцульський футболГуцульський футбол Гуцульський футболГуцульський футбол Гуцульський футболГуцульський футбол Гуцульський тренажерГуцульський тренажер
Гуцульські качеліГуцульські качелі Гуцульський бодібілдінгГуцульський бодібілдінг Гуцульський бодібілдінгГуцульський бодібілдінг КолибаКолиба
ПетросПетрос СвидовецьСвидовець Говерла - ПетросГоверла – Петрос ГоверлаГоверла
КрокусиКрокуси КрокусиКрокуси ВоваВова Цікаве деревоЦікаве дерево
Ще одне цікаве деревоЩе одне цікаве дерево Полонина Кукул (на задньому плані видно Горгани)Полонина Кукул (на задньому плані видно Горгани) ПетросПетрос ПетросПетрос
Ось що роблять у нас з лісом :(Ось що роблять у нас з лісом :(

Теги: , , , , , ,

Коментарів: 9 для “Кукул. Частина 1 – прогнозована”

1. 1. ScorpioNo Gravatar Сказав:

Гуцульская площадка просто супер )
    еще бы деревянный велосипед ))

Горы в снегу – красавцы

Дерев’яного велосипеда не було :) Якщо би був – ми на ньому їхали би на Кукул. :)

3. 3. ОляNo Gravatar Сказав:

Фотки класні) Бачиш,на Кукулі снігу таки нема) А остання фотка…Я таке бачила на самій Говерлі. Це просто жесть(

Так, ти була права, на Кукулі снігу нема.
    На рахунок тих дерев – ми як йшли вздовж потічка Форесок – то цілі плантації такі – тільки пеньки з коріннями стирчать.

5. 5. ОляNo Gravatar Сказав:

А де фотки Чорногірського хребта?

Будуть в 2 частині. :)

7. 7. fuxxNo Gravatar Сказав:

Минулого року також ходили на Кукул. Тільки йшли з Ворохти і спускалися у Воронєнка.

8. 8. MandrivnikNo Gravatar Сказав:

Дякую за розповідь! Особливо цікаво читати і впізнавати місця, де сам був нещодавно. Пригадую, на тому пасовищі, що на фото “Колиба” під горою Буковина ми обідали і набирали воду (http://mandrivnik.blox.ua/2010/02/Sto-vidostkiv-prigod-7.html).

@ Mandrivnik – читайте 2 частину, ІМХО вона цікавіша. ;)