Яремчанщина туристична та заповідна Захід-2012
Сер 12

Говерла з ПетросомНа травневі свята було 4 вихідних, але щось у мене не вийшло піти в якийсь 2-3-денний похід (були деякі варіанти, але щось не склався ні один з них). В результаті я поїхав у Коломию і цілком спонтанно з татом, сестрою і племінницею поїхали машиною на Кострич. Тато хотів давно побувати на Кукулі, але я переконав його краще поїхати на Кострич., по-перше, я там ще не був, а по-друге чув, що краєвиди з Кострича ще кращі, ніж з Кукула. Пізно (десь біля 11 години) виїхали з Коломиї, доїхали до Кривопільського перевалу, спустились вниз метрів 200, залишили машину біля однієї хати і десь о 12:30 пішли на Кострич. Погода як на початок травня була ідеальною – сонце, яке ще не пече, як у липні-серпні і приємний вітерець. Сам маршрут простий – потрібно йти стежкою повз (ми обходили зліва) вишку мобільного зв’язку, потім лісом. Одразу на початку маршруту нам відкрилась Чорногора, ще повністю вкрита снігом.

У лісі є розвилка і тут 2 варіанти – якщо повертати наліво – то можна вийти недалеко від г. Кострича, а якщо йти направо (як ми і пішли), то виходимо на полонину, з якої можна хребтом вже йти на Костричу. Ми вибрали другий варіант, бо він пологіший (хоча і довший). О 15:45 ми вийшли на хребет, тут розташована полонина, з якої відкриваються суперовий краєвид на Чорногору (від Попа Івана і аж до Петроса). На полонині було декілька груп людей, один з туристів (вже трохи старший) провів мені лікбез на рахунок вершин (бо я був зробив одну помилку, коли складав йому екзамен зі знання Чорногори :) ).

Зробив пару фотографій (правда час був трохи не в тему – сонце над Чорногорою і сильно світило в об’єктив). Треба сюди піти, тут переночувати і рано-вранці сфотографувати Чорногору в променях сонця, що сходить. Далі ми пішли на г.Костричу (але вже втрьох, тато лишився відпочивати на полонині). До г.Костричі я дійшов сам, краєвиди Костричі такі ж самі, як і з полонини . Повернулись назад, тато не нудьгував на полонині, а спілкувався з туристом свого ж віку.

Далі дорога назад тією ж стежкою, що і туди. Перекус біля машини і назад у Коломию. За день пройшли десь біля 13,5 км, племінниця гралась навігатором, то місцями трек обривається.
Реально цілий хребет Кострич пройти за один день, але набагато цікавіше, це переночувати на цій полонині.
Трек Кривопільський перевал – г.Кострича

Фото з міні-походу

Квіткове полеКвіткове поле СніжникСніжник ПолонинаПолонина По дорозі на г.КостричаПо дорозі на г.Кострича
Говерла з ПетросомГоверла з Петросом Бриндушка (Шафран Гейфеля)Бриндушка (Шафран Гейфеля) Дорога назадДорога назад КвіточкаКвіточка
МаршрутМаршрут Профіль висотиПрофіль висоти

Панорама з Кривопільського перевалуПанорама з Кривопільського перевалу

ЧорногораЧорногора

Теги: , , , , , , , ,

Коментарів: 4 для “Хребет Кострич”

1. 1. EsoterikNo Gravatar Сказав:

Думок скокнути на Говерлу чи Петрос не було?

Думка цікава, але не в такому складі – племінниця 8 річна і тато 57-річний.