Урочище Тарношора ZTE 831
Вер 01

ЗахідНе пройшло і місяці від того часу, як я побував на першому фесті у Підкамені і я поїхав на інший фест – останній фест цього літа – Захід. Його я пропустити не мав права – тут виступали Фліт і Los Colorados

Купивши заздалегідь квитки на фест і на поїзд, в суботу вранці ми (Валя і я) вирушили до Львова. З Чернівців цим самим поїздом їхали Рома, Саша і Леся, тільки в іншому вагоні. У Франківську в наш вагон підсіли Оля і Вова (з якими познайомились на Підкамені), які везли наші квитки на фестиваль. Час до Львова пролетів дуже швидко. У Львові нас чекав Андрій і разом пішли на автобус до Звенигорода. Але не все так просто було, як ми думали. Обміняти наші квитки на пов’язки було не можна, за банальної відсутності пов’язок (одноденні були, дводенні закінчились), а в автобус без пов’язок не впускали. Квитки мали привезти через 10-15 хвилин. Так ми простояли на львівському вокзалі півтора години (за той час купив квитки додому на нічний поїзд). Нарешті домовились, що стрічки на пов’язки обміняють у Звенигороді (чому так зразу не зробити). Їхали у Звенигород весело, цілу дорогу у маршрутці жартували, співали пісні (зокрема “Тиху” ТІКа). Тобто з організацією фесту не склалось ще з самого початку.

Через хвилин 40 прибули в Звенигород, на сцені чекались гурти. Розклали намети, принесли дров (бузини, тому що дров, які привезла машина вже не було), води (між іншим по воду прийшлось йти в село, бо в кранах не було тиску – ще один камінь в город організаторів) На сцені виступали різні гурти – XY4, Серцевий Напад, Брем Стокер. Народ потрошки розігрівався. Публіка була різномантіна, запамятались 3 хлопці, що стояли поруч – один в противогазі, інший в німецькій касці, третій з номерами від мотоцикла на куртці.

Потім вийшли хлопці з Тернополя – Los Colorados. Всі учасники гурту були одягнуті у ковпаки а-ля Гаррі Поттер. Хлопці виконали свої традиційні пісні “Кохана”, “Ровер Україна”, “Помідори”, “Піаніно”, “Чорна любов” Під час їхнього виступу я зірвав повністю голос, особливо під Hot & Cold. Ну і, звичайно “Тьотя Люба” на біс. Після Los Colorados ми пішли знову до наметів, там виступали Сонцекльош, НеДіля.

На Флітів ми повернулись. Виступ хлопців з Франківська пройшов на ура. “Однозначно”, “Лісні санітари”, “Спаплюжений”, “Диво гриб”, “Таблетка”, “Критик” і звичайно улюблений “Їжачок”. Ми думали, що на сьогодні це вже останній гурт, але ведучий оголосив, що наступними будуть виступати The Вйо. Мені, особисто, після Флітів The Вйо здались дуже нудними. Захотілось спати під таку музику, дочекались ще “Зір” і пішли до наметів.

Довгий час ще сиділи навколо вогню біля наметів. Запамятався один хлопець, який шукав “панковську палатку” і 4 рази підходив до нас з різних боків (ходячи кругами) і питав чи не знаємо, де вона.

Наступного дня до обіду робити було нічого – назбирали дров, ходили по території фестивалю, купили футболки Захід – Sex, Drugs and Rock&Roll. Пішли в музей історії древнього міста Звенигород. Валя, Андрій і я у музей не йшли, бо були тут 2.5 місяці тому. Потім посиділи на березі місцевого озера. Прийшла компанія з 10 чоловік і виконали “Кафельний пам’ятник” Перкалаби у своїй обробці (відео далі). Потім почався концерт. Знайомі волонтери (ті що міняли квитки на повязки сказали, що Юркеша і Qarp’и не буде. Концерт розпочався біля 5 години. Запамятався виступ київської Оратанії (особливо пісні “Рожевий холодильник” і “Дєвочка-мєнт”) – хлопці оригінально були одягнені – в сімейних трусах, франківських Кораллів, особливо їхнього трембітаря. Накінець вийшли Ot Vinta. Вони просто порвали публіку. Такого голосу, який має Юрій Журавель я ще не чув. Ну і заводили вони публіку нехило. Чого вартують такі пісні, як “Дупотряска”, “Дарма я наївся цибулі”, “Не мала баба клопоту”, “Шуруй”, “Опля Картопля”, “Міцні засмальцьовані руки”. А під “Rock&Roll для черепах” майже все поле танцювало. 2 рази хлопці виходили на біс, остання пісня, яку Журавель співав своїм громовим голосом (разом з усім полем) була “Попереду жахи-шляхи”. Під час виступу гурту біля самої сцени помітив двох стареньких жіночок, які уважно слухали виступ гурту (цікаво, чи залишились вони слухати hardcore – а може вони тільки на нього і прийшли :) ). Після Ot Vinta завершав виступ на фесті рівненський hardcore гурт Мій батько п’є. Ми пішли до наметів, взяли свої речі і пішли шукати автобус, щоб доїхати до Львова. Біля зупинки автобуса вишикувалась черга, але автобус зупинився не там, де стояли люди і всі забули про своє місце в черзі, ринулись до автобуса. В автобус ми не вмістились, але водій пообіцяв, що приїде, якщо назбирається людей ще на один автобус. Пізніше прийшов один з організаторів, що займався автобусами і сказав, що автобус приїде обов’язково (хоча під час концерту оголошували неодноразово, що будуть постійно курсувати автобуси від 24 до 4 години). В другий автобус вмістились всі, але прийшлось стояти всю дорогу до Львова. У Львові були о 2:30. Сіли на поїзд і додому.

Якщо порівнювати цей фестиваль із Підкаменем, то організація тут була гіршою:
- проблеми з водою;
- затримка із квитками першого дня;
- відсутність автобусів;
- біотуалети, які другого дня уже були “повними”.
Хоча, як для першого фестивалю – то все це можна пробачити.

Відвідувачі фестуВідвідувачі фесту Los ColoradosLos Colorados Los ColoradosLos Colorados Los ColoradosLos Colorados
Ранок у наметовому містечкуРанок у наметовому містечку ОратаніяОратанія КоралліКораллі КоралліКораллі
КоралліКораллі Ot VintaOt Vinta Ot VintaOt Vinta 8369 ЛВБ8369 ЛВБ
Бабусі слухають HardcoreБабусі слухають Hardcore

Теги: , , , , , , , ,

Коментарів: 7 для “Захід-2009”

1. 1. ScorpioNo Gravatar Сказав:

Прикольный фест :) и группы неплохие

2. 2. ЯківNo Gravatar Сказав:

виклади будь ласка десь відео та фотки щоб можна було скачати!
    [email protected]

Які саме фотки цікавлять, у мене є багато приватних фоток з фесту, але я їх не викладу у вільний доступ – тільки для тих, хто зі мною там був. А фотки з концерту – то найкращі вибрав і сюди виклав.

4. 4. ЯківNo Gravatar Сказав:

З друзями нам не потрібні нам потрібен цей матеріал!Якщо не жалко)
    На рахунок організації-на Підкамінь в раз 10 більше грошей витрачено-тому по критерію-ціна-якість-Захід покраще буде!)хай нам видіять такі бабки то ми не то що ТІк ми РЕД ХОТ ЧІЛІ ПЕпперс привезлиб)

Вам потрібні оригінали цих фоток, що є тут ?
    Можу дати ці та інші фото, що маю, АЛЕ поставте посилання на цю статтю І зможу вислати їх тільки ввечері, бо вони дома, а я на роботі.

На рахунок організації – я не в курсі, де і які суми грошей були, але з автобусами в неділю вийшло трохи стрьомно (хоча всі, хто хотів їхати вмістились і встигли на свої потяги). І як для першого фесту – то допустимі помилки, надіюсь(вірю), що надалі такого не буде.
    А до музичної програми не маю жодних претензій.

6. 6. ЯківNo Gravatar Сказав:

будуть такі виконавці яких ніхто не очікує)))

Обов’язково приїду наступного року на фестиваль.