ZTE 831 Чорногірським хребтом – день 2 і 3
Вер 04

Ще під час минулорічного походу на Петрос і Говерлу у нас виникла думка, а чи не пройтись нам Чорногірським хребтом. І, коли Вова Осіпов взяв відпустку і приїхав в Україну, ми зробили, те що задумали раніше, правда трішки полегшеним складом.

Все почалось, ще у четвер ввечері, коли обидвоє Вов приїхали до мене в Коломию. Переночувавши, ранком побігли (саме так, не йшли, а бігли – бо довго збирались) на автобус Коломия-Верховина. О 6:10 виїхали з Коломиї. Біля 9 години у Верховині. На зупинці жодного туриста, а ми надіялись, що хтось буде і ми зможемо взяти бус або машину до Дземброні. Прийдеться брати на трьох – по 30 гривень з чоловіка. Їхали у Дземброню на вбитій копійці, з якої цілу дорогу лунали шлягери 90-х а-ля Юра Шатунов.

20 хвилин їзди і ми у Дземброні. Їмо бутерброди і о 10 годині вирушаємо у нашу подорож. Йдеться легко, набагато легше, ніж місяць тому, сонце є, але не пече. Доганяємо двох поляків хлопця з дівчиною, вони йдуть з легкими рюкзаками (частина їхньої групи поїхала в Шибене і будете спускатись в Дземброню – так нам розказав водій, який їх привіз). О 11:20 перший привал. 12:00 – заходимо в ліс, через 35 хвилин ми біля Дзембронських водоспадів. Обганяємо групу дівчат і хлопців, біля водоспаду їмо шоколадку, фотографуємось і вперед на Вухатий. 14:20 – ми на вершині Вухатого. Їмо енергетичну суміш з ізюму, горішків, сушених бананів і ананасів. Далі йдеться ще легше. Позаду нас починають згущуватись хмари, гримить грім, а на Попа ще треба йти. Вова Зеленюк залишається внизу з нашими наплічниками, а Вова Осіпов і я швиденько біжимо на Попа. О 15:40 ми на вершині Попа (на вершині майже нікого нема – тільки збоку сидять 5 хлопців), швиденько фотографуємось і назад. По дорозі зустрічаємо хлопця з дівчиною, які несуть на вершину дрова і питаються нас, чи там можна десь заночувати.

Повертаємось до Вови, в бахілах і курточці здалеку він виглядає на суворого прикордонника. Їмо сардину, а хмари все наступають і наступають, але вітер дме в іншу сторону і за законами фізики хмари повинні нас обійти. Так вони і роблять. Ура. О 16:40 продовжуємо нашу мандрівку в напрямку оз. Бребенескул, де плануємо ночувати. О 17:20 – виходимо на г.Дземброня. Спускаємось вниз. Перед собою бачимо високу гору, але стежка йде траверсом, а не на гору – йдемо траверсом, думаємо що Бребенескул. Обдумуємо, чи не збігати нам на цю гору подивитись точно, чи це Бребенескул. Вови знімають рюкзаки і вже практично вирушили на неї, але думаємо, що там далі має бути краща стежка. Проходимо ще хвилин 5 і бачимо перед собою більшу гору – це точно Бребенескул, а та гора, яку ми траверснули – це Менчул.

О 19:10 виходимо на другу за висотою (2032 м) вершину Українських Карпат. Внизу видно озеро Бребенескул, але щось воно дуже маленьке. Нічого, зійдемо вниз – стане більшим – каже Вова, я заперечую, що в інтернеті бачив більше, але іншого озера нема, то погоджуюсь, що це воно. Спускаємось нижче і бачимо дійсно озеро Бребенескул, а не калюжу води. Надворі вже сутеніло і озеро було заховано під Гутин Томнатиком. Біля 8 години спускаємось до озера (я вже трохи втомився і відстав на 5-10 хвилин). Біля озера 4 намети. Розкладаємо мій намет Fjord Nansen Veig III, збираємо жереп, розпалюємо вогнище. Запарюємо гречані пластівці з тушонкою, п’ємо чай і по 60 г міцного віскі бурбону (53,4%). Від озера відкривається фантастичний краєвид на Гутин Томнатик, вершини якої нагадують хребет міфічного дракона. Все, спати, завтра має бути найважчий день.
Звіт Вови:

Частина 1

Частина 2
Фото з першого дня

Перший привалПерший привал СмотричСмотрич Дзембронські водоспадиДзембронські водоспади Дзембронські водоспадиДзембронські водоспади
Вухатий КаміньВухатий Камінь Відпочинок на ВухатомуВідпочинок на Вухатому На Вухатому КаменіНа Вухатому Камені г.Дземброняг.Дземброня
На ВухатомуНа Вухатому На ВухатомуНа Вухатому Піп ІванПіп Іван Я власною персоноюЯ власною персоною
Дорога по хребтуДорога по хребту Вороги не пройдутьВороги не пройдуть Вороги не пройдутьВороги не пройдуть Хмари внизуХмари внизу
Менчул, Бребенескул і Гутин Томнатик (справа наліво)Менчул, Бребенескул і Гутин Томнатик (справа наліво) г.Дземброняг.Дземброня Менчул, БребенескулМенчул, Бребенескул БребенескулБребенескул
На вершині БребенескулаНа вершині Бребенескула Говерла (справа), Петрос(зліва)Говерла (справа), Петрос(зліва) Захід сонця над Гутин ТомнатикомЗахід сонця над Гутин Томнатиком БребенескулБребенескул
Гутин ТомнатикГутин Томнатик Псевдоозеро БребенескулПсевдоозеро Бребенескул Гутин ТомнатикГутин Томнатик оз.Бребенескулоз.Бребенескул

Теги: , , , , , , , ,

Коментарів: 17 для “Чорногірським хребтом – день 1”

1. 1. ScorpioNo Gravatar Сказав:

Супер! :) Только в первый день мне бурбон не пошел немного, во второй день его можно было бы еще :) но бутылочка невелика. Первый день – была небольшая адаптация, а во второй день мы дали отлично )

Пекло в горлі сильно від бурбону, але взагалі – досить прикольна штука, тільки заради справедливості треба сказати, яка то пляшка була – 375 мл, щоб ніхто не думав, що пішли бухати в гори.

Ну так першого дня під кінець я почав відставати, проте другого дня я вже йшов як усі.

3. 3. АртурNo Gravatar Сказав:

Супер!!! А можно было бы как-то с вами в поход пойти? Так красиво.

4. 4. оля:)No Gravatar Сказав:

Гарненько бачу зїздили))
    мені особливо сподобалось як ти плавно перейшов від розпивання бурбону до фантастичного краєвиду на Гутин Томнатик:)))

Звичайно, що можна, у нас не закрите акціонерне товариство. Майже кожного походу 1 чоловік новий з’являється.

Оля, ну я ж писав у попередньому коментарі, яка то була пляшка – 375 мл на 2 дні на трьох людей – це виходить по 62,5 мл на вечір.

7. 7. EsoterikNo Gravatar Сказав:

пишеш, як завжди, кльово! йо

Пишу, як вмію, хотілось би краще. :)

9. 9. IGurNo Gravatar Сказав:

суперово. Шкода, що не вдалось з вами піти і повторити минулорічний похід…

Шкода, що тебе не було, але ніколи не пізно ще раз повторити :)

11. 11. EsoterikNo Gravatar Сказав:

нєнєнєнє, ту жесть не рекомендую повторяти… от якби якусь іншу найти на свою голову…

Ти про яку жесть ?
    1 і 2 дні були суперові просто.

13. 13. ScorpioNo Gravatar Сказав:

Taras, Vovan imel v vidu taskanie 20-25 kg s zapasami edy na dve nedeli :) ))

Аа, ну з такими запасами хіба що на 2 тижні ходити :)

15. 15. СергейNo Gravatar Сказав:

Все нормально и интересно, но я нигде не находил чтобы хто нибудь ходил на говерлу с с.Богдан чере г .Менчиль. А с этой горы в хорошую погоду вся Чорногора как на ладони, отличные были бы фотки.

16. 16. adminNo Gravatar Сказав:

2 Сергій
    Моя думка, що до Богдана важче добиратись і там уже близько біля прикордонної зони, можливо і пропуску треба.
    Хоча, дякую, за такий маршрут, треба буде попробувати пройти.

17. 17. На Чорну Гору (фото) | Мандрівник і його мандрівки Сказав:

[...] маршрути яких близькі до нашого, знайшов спогади ” Чорногірським хребтом ” (yablog.org.ua). Якщо відкинути дрібниці, то ми йшли [...]