Карта Косівського району Петрівський ярмарок-2010
Лип 18

СокільськеКупивши карту Косівського району, вирішив пройтись по одному з маршрутів, вибір припав на маршрут на Сокільський хребет (вже давно хотів сюди піти, але щось не виходило).Отже, в суботу 17 липня, виїжджаємо першим автобусом на Путилу (7:50). О 10:00 ми зупинці – 100 метрів від скелі Сокільського (на цьому місці я був 2 роки тому). Крім нас, виходять 3 дівчини-туристи і йдуть на маршрут. Біля 15 хвилин ми витрачаємо на переодягання, фотографування місцевості і вирушаємо. Не доходячи декілька метрів до пам’ятника Шевченка є дорога (по якій і треба йти), ми йдемо до пам’ятника, думаючи, що там є стежка. Стежки не виявилось і ми лізли лісом хвилин 10, щоб вийти на нашу дорогу. Далі дорога веде лісом, звиваючись змійкою.

О 11:30 вирішили перекусити, їмо швиденько бутерброди з огірками і вперед по маршруту. Стежка виходить з лісу і далі ми йдемо метрів 300 вздовж лісу. Сонце в таких місцях пече нещадно. Нашу стежку перпендикулярно перетинає інша стежка – за словами місцевого хлопчини вона йде в Малий Рожин. Стежка знову заходить в ліс і починається крутий підйом. Карта показує, що ми піднімаємось на г. Петрів Грунь. В лісі ми доганяємо дівчат, які вийшли перед нами. Далі йдемо по хребту, стежка роздвоюється, дівчата йдуть вліво, ми спочатку повертаємо за ними, але потім йдемо по хребту стежкою вправо. Через 10 хвилин ходьби помічаємо перший камінчик (у порівнянні з наступними), біля нього намет і багато людей. Йдемо далі.

О 13:25, при виході з лісу бачимо те, заради чого ми сюди прийшли. Величезна каменюка висотою під 30м. Сходимо зі стежки і повертаємо на 90° вліво. 10 хвилин спуску і ми під каменем. Крім нас тут ще група хлопців і дівчат з Косова, чекаємо, поки вони злізуть, бо тут односторонній рух :) . На одного “скелелаза” прийшлось чекати біля 10 хвилин, бо він хотів злазити, не так як всі, врешті решт зліз він нормально і вилізли ми. По дорозі нагору поїли чорниць (вони ростуть прямо на камені). На вершині цього каменя стоїть маленький (відносно) камінь, на якому є графіті УНА-УНСО. Звідси добре видно с.Яворів і гірські хребти за ним.

З вершини цього каменя видно другий камінь, до нього і веде стежка (потрібно від каменя повернути наліво, а не вертатись на хребет), ми нею і пішли. Через півгодини ходьби ми дійшли до наступного каменя, я виліз на нього, на відміну від першого – тут немає чіткої вершини – просто рівнина. Знайшов тут розпору, показав Вові, що це таке і що по такому треба лазити в печері. Біля цього каменю в лісі розташований ще один камінь, на який ми вже не лізли. Вийшли на хребет, знайшли стежку і повернули в сторону села (стежка малопомітна, але перед нею видно зсув грунту), як ми думали, що ми на рівні села Малий Рожин, але карта Navlux в навігаторі показувала, що це вже Бабин. Уточнивши у місцевого – дійсно виявилось, що це с.Бабин і до “асфальту” в сторону Косова 4 км, а в сторону Вижниці – 10 км. Йдемо в сторону Вижниці, по дорозі Вова часто відставав, причиною цього була малина. По дорозі ми бачили наслідки недавньої повені, половина мостів в селі підмита або зруйнована (маю багато фото, напишу окремий пост).

Так ми дійшли до зупинки, чекали на останній автобус з Путили, який проїхав на швидкості і не зупинився, вирішили йти пішки у Вижницю, по дорозі зупиняючи машини. Але багато пройти ми не встигли (900 м). Нас догнав автобус Путила – Чернівці (той який не зупинився – то був якийсь лівий автобус), яким ми приїхали зранку сюди. На цьому і закінчився наш похід на Сокільський хребет.

Якщо когось цікавить GPS-трек цього походу – його можна скачати тут.

Точка 008 – місце ймовірного виходу в село, якщо з точки камінь2 не йти по хребту, а пройтись перпендикулярно до нього.

Точка 009 – Сільська рада.

Одне уточнення – трек між точками Камінь і Камінь2 не писався (але там стежку видно чітко).

Фото з походу:

Скеля СокільськогоСкеля Сокільського ГалявинаГалявина ГалявинаГалявина Вид на с.Малий РожинВид на с.Малий Рожин
Перший камінчикПерший камінчик Рельєф каменяРельєф каменя Рельєф каменяРельєф каменя Рельєф каменяРельєф каменя
Сокільський хребетСокільський хребет Перший каміньПерший камінь КаміньКамінь
КалинаКалина Альпініст Вова :)Альпініст Вова :)
Під каменемПід каменем Другий каміньДругий камінь
Гірський краєвидГірський краєвид Розпора (майже як у Млинках :) )Розпора (майже як у Млинках :) )
Третій каміньТретій камінь НебоНебо
КоникиКоники КраєвидКраєвид с.Бабинс.Бабин ПідосиновикПідосиновик
МаршрутМаршрут

Теги: , , , , , , , ,

Коментарів: 13 для “На Сокільський хребет”

1. 1. EsoterikNo Gravatar Сказав:

класно прогулялися.
    до речі, про групу дівчат: рідко побачиш самих дівчат у поході без хлопців, ще й із величенькими наплічниками.

2. 2. ScorpioNo Gravatar Сказав:

считаю, что портить природу хоть УНСО хоть олимпийскими кольцами – это некрасиво.

Рельеф камней просто удивительный :)

На рахунок першого згоден, що писати на каміннях негарно, але краще патріотичне УНСО (тим більше, що предки їхні тут боролись за незалежність України), ніж “тут був Вася”. А каміння – дійсно дуже гарні.

4. 4. br-caterinaNo Gravatar Сказав:

красивые места

5. 5. manyasfonNo Gravatar Сказав:

шоб втрапити на стежку для підйому, то її зліва від пам,ятника шукати?

Якщо їдете з боку Чернівець і вам зупинились біля памятника, то потрібно пройти вперед ще десь метрів 100-200 і там буде дорога направо.

Але нам біля памятника не зупинились, а трохи далі на автобусній зупинці, тоді потрібно повернутись назад десь тих самих 200 метрів (і звичайно, що повертати вже потрібно наліво).

7. 7. manyasfonNo Gravatar Сказав:

вздовж потоку лісом. а тої дороги, що на Вашій мапі прямо по гребеню наверх, нема?
    зрештою, так розумію, щоб там не зорієнтуватися і заблукати, то тре постаратися :) )
    дякую за швидку вчасну відповідь :)

Так, там заблукати важко, а ми йшли по мапі від картографії (http://yablog.org.ua/2010/07/12/karta-kosivskoho-rajonu/), в цьому пості маршрут на мапі генштабу.

9. 9. manyasfonNo Gravatar Сказав:

пане бУрШтин (yAnTar), дякую за підказки – сходили надзвичайно! Осінь яскрава, різнобарвна, фантастична!

Будь ласка, цікаво ви мене назвали бУрШтин, цей нік у мене не від каменю, а від прізвища і імені :)

11. 11. manyasfonNo Gravatar Сказав:

то гугл мені підказав такий переклад Вашого ніка :) мені сподобалося :) )
    маю гарні фоточки, хочете? сівжесенькі, ранішні-обідні з сокільського ;)

Можна, цікаво подивитись, як зараз там.