Бистрець – Шпиці – Петрос – Ясіня. День перший Вулиця Кобиляхська
Сер 28

ПетросПочаток тут. Другий день нашого походу для мене почався дуже рано – о 3 годині ночі. Саме тоді я проснувся і відчув, що у мене температура – кожен дотик тіла до спальника – і мене морозить. Розбудив Вову, Вова знайшов якусь таблетку. Цікаво, що таблетки в нього не у блістерах, а так – без упаковки, він їх по кольору і розміру розрізняє (згадав виступ Вадіка Галигіна про професії і про фармацевта). Взагалі дуже добре, коли з тобою у поході є ходяча аптека :) . Потім я не міг довго заснути, хтось ще ходив біля намету (напевно якийсь пес або миша, або дух від того пам’ятника :) ), лісники ще чогось ходили півночі.Десь біля години п’ятої я заснув (я ще думав, може піти . Вранці прокинувся цілий мокрий – температура спала, мені було вже краще. Взагалі дивно, що я дістав тепловий удар, адже попереднього дня сонце ховалось за хмарами, був вітерець. Тільки один момент був – коли ми траверсували Говерлу – сонце зайшло за хмару, подув вітерець, я одягнув свою віндстоперку, через деякий час вийшло сонце і добряче припекло до чорної віндстоперки. Я деякий час не знімав її (було ліньки) і тільки тоді я міг отримати щось типу теплового удару, але це було недовго – порядка 15 хвилин. Цього року другий раз на Чорногорі – і другий раз з тепловим ударом. Не любить мене Чорногора. :(

Будильник ми поставили на 7, але, як це завжди буває, остаточно вилізли з наметів біля 8 години. На пальнику розігріли води, зварили гречані пластівці з гречкою, попили чайку, зібрали рюкзаки і вперед. О 9:50 ми вийшли. Вирішили, що йдемо під Петрос, а там буде видно, як буде у мене зі здоровям. Сьогодні на небі ні хмарники, сонце припікає нормально.

20 хвилин ходьби і ми біля урочища Скопеська. Через 30 хвилин ми біля підніжжя Петроса. Політ нормальний, 100% йдемо на Петрос. Йду набираю води, бо після Петроса вода буде нескоро. Повільно піднімаємось на Петрос, По дорозі на великому камені викладено маленькими камінчиками 1+1. Молодці, Хоча така конструкція довго не простоїть, але не обписали фарбою, а гарно виклали камінчиками. На вершині аналогічна аплікація – “Крехів-2010″. Підйом на Петрос в мене зайняв 1 год 16 хв (Вова на 15 хв швидше вийшов).

Перекус на вершині і треба спускатись вниз, спускаємось в Ясіню. В Лазещину не хотіли обоє спускатись, бо були тут недавно, коли йшли на Кукул, в Кваси я не дуже хотів, бо був тут 2 місяці тому, коли йшли з Дземброні у Кваси. З боку Ясіні ми піднімались з Вовою у першому нашому спільному поході. Коли згадуємо той похід – перше, що приходить в голову – це кількість їди, якої нам вистачило б на тиждень. :)

Спускаємось через Петросул і по стежці, тільки по нормальній стежці, а не як в нашому першому поході. Нижче Петросула знайшли камінь, під яким ми залишили паштет, консерви і згущене молоко (в тому ж таки пам’ятному першому поході), запасів уже не виявилось.

Через 1:40 год виходимо на галявину, де перетинаються 3 стежки, саме тут ми пішли в нашому першому поході прямо (і потім лізли в лоб на хребет), а треба було взяти лівіше. Ще трохи лісом і починається дуже неприємний спуск – крутий і кам’янистий. Потім ми вийшли на полонину Шеса. Тут навігатор показував нам йти вправо, хоча ми 100% знали, що дорога веде прямо, але через 10 хв побачили стежку, яка йшла з лісу і якою ми б вийшли, якщо б пішли за навігатором. Потім уже в селі декілька раз ми зрізали, як показував навігатор і йшли по стежках, а не по дорозі. Останні півтора години дорога йшла відкритою місцевістю, сонце припікало і я вже став почуватись не дуже добре (тим більше, що півночі не спав).

О 5 годині ми прийшли на вокзал. Так як до поїзда було ще більше 2,5 годин, то ми пішли на трасу зупиняти маршрутки. Одразу ж проїхав автобус Хуст-Коломия – для нас це був ідеальний варіант, але автобус нам не зупинився. :( . Пішли на зупинку зупиняти машини (точніше зупиняв Вова, а я в сидів у тіні на протилежній стороні дороги). Більше 50 машин проїхало за півтора години, але кількість у якість не переросла, ніхто так і не зупинився, в результат пішли на поїзд Рахів-Коломия. В Коломиї взяли таксі і поїхали до мене додому, там переночували і рано поїхали у Чернівці.
Трек спуску Петрос – Ясіня. Відстань – 21.7 км.
Фото з походу

ПетросПетрос ПетросПетрос ПетросПетрос ПетросПетрос
ГоверлаГоверла 1+11+1 Крехів 2010Крехів 2010 Вид з ПетросаВид з Петроса
ЛазещинаЛазещина Схил ПетросулаСхил Петросула ПетросулПетросул ПетросулПетросул
Такі "кінські коники" живуть у ЯсініТакі “кінські коники” живуть у Ясіні Трек в OziExplorer (карта – генштаб)Трек в OziExplorer (карта – генштаб) Трек в MapSource (топокарта Карпат)Трек в MapSource (топокарта Карпат) Профіль висотиПрофіль висоти

ПетросПетрос

Теги: , , , , , ,

Коментарів: 7 для “Бистрець – Шпиці – Петрос – Ясіня. День другий”

1. 1. ScorpioNo Gravatar Сказав:

кому-то пригодились наши консервы ))
    а насекомое наверное саранча, а не кузнечек )

Консерви точно пригодились комусь. А на рахунок саранчі – хз, коли до мене в кімнату був залетів коник, я думав, що то саранча, а знавець ентомолог сказав, що то коник. Цей подібний на мого старого знайомого. :)

3. 3. ScorpioNo Gravatar Сказав:

Чернобыльскый кузнечек )

4. 4. EsoterikNo Gravatar Сказав:

так, ходити по такій спеці дуже важко, скільки б води не було. і ще на цьому маршруті нам майже не траплялись нормальні чорниці чи малина :( (

Тобі чорниці і малина цікаві з точки зору фармакогнозії чи з точки зору гастрономії ? ;)

6. 6. EsoterikNo Gravatar Сказав:

однозначно з точки зору психології задоволення гастрономічних потреб юного фармакогноста