Вже давно планував купити собі лижі і таки купив. Взяв бу, модель 2009/2010 року, на якій катались на австрійському курорті. Лижа в досить гарному стані, подряпин немає, канти також в доброму стані, ковзаюча поверхня (яку в народі називають “скользяк”) також нормальна. Віддав за них 1700 грн, вчора катався на Буковелі, лижі сподобались, канти тримають краще ніж на тих, що брав у знайомих попереднього разу
Ось що пишуть про них магазини, що їх продають:
Цільова група: Новачки, прогресуючі
Технологія: Base: Ptex 2000. Construction: 763B ski cut Monocoque. Layout: Squaretex layout Alutex layout. System: Smartrak Grip + Core: Composite Norm. ISO: G1 norm. Reinforcement: Titanium.
Геометрія: 116-70-103
Радіус бокового вирізу: 14.2 м (при ростовці 170)
Характеристика: Гладкість ковзання, відмінні карвінгові властивості, низька чутливість до нерівностей рельєфу, прощення помилок – це дозволить впевнено відчувати себе на схилах з різною якістю підготовки і допоможе вдосконалювати техніку катання. Лижі легкі в управлінні, здатні працювати в короткій карвінгової дузі і демонструють хорошу швидкісну стабільність при катанні великими дугами. Завдяки досить широкій талії лижі здатні доставляти задоволення в м’яких сніжних умовах.
Для того щоб лижі не ржавіли вам потрібна защита от коррозии – звертайтесь до нас, ми потурбуємось про це.
28.01.2011 00:50
Поздоровляю тебе Тарас з купівлею лиж. Гарного та безпечного тобі на них (і не тільки на них) катання на карпатських схилах (і не тільки на карпатських).
Це класно мати свій гірськолижний комплект хоча б з тої позиції, що до свого комплекту ти звикаеш і як правило знаеш/краще відчуваеш власні лижі. А це дає гарну можливість скоріше прогресувати.
І не забувай точити канти – це також твоя безпека. Як правило підточувати варто не рідше ніж 1 раз на 5 днів катання, але то залежить від стану схилів (кількість льоду, каміння та інше). Тільки сам не заточуй канти, краще віднось лижі в майстерню, там тобі грамотно їх підправлять. Інакше можеш запросто зіпсувати канти.
Ще одне, купи собі шолом, повір це дуже важливо, особливо в Карпатах і особливо на Буковелі.
Вдалого вибору черевиків.
28.01.2011 10:02
ну круто
поздравляю с покупко! я еще не начинал свое знакомство с горными лыжами, но этой зимой собираемся
28.01.2011 10:22
Дякую. А на рахунок шолома – також багато чув про це, що це безпека і про різні випадки, що ставались на Буковелі.
Маска моя скоро приїде з Німеччини, сьогодні піду подивлюсь черевики.
28.01.2011 10:43
Дописав їхні властивості (коли спочатку писав – то забув).
29.01.2011 18:50
Тарас! Маска, лижі, боти – ШОЛОМ в першу чергу, а вже потім інше! Сапер ошибается один раз.
Я як пару разів луснувся головою об схил, то дуже задумався, щоб б це було без шолома. І спостерігав людей які 10 хвилин і більше не можуть встати зі схилу і не розуміють, що сталося і хто ці всі люди. Я вже не кажу про смертельні випадки на гірськолижних курортах в тому числі Буковель, де за останніх пару років майже всі смертельні випадки, які там сталися були повязані саме з відсутністю шолома. Я з рятувальниками знайомими кожен рік спілкуюсь в травні і там є що послухати. І винні як правило люди на схилах, а не курорт. Так само більшість летальних випадків із-за відсутності шолома було і в Яблуниці, коли Буковеля ще не було. Тоді в шоломах майже ніхто не катався в Україні.
29.01.2011 18:54
Хоча можна і філософськи до цього відноситись
Як би знав де впадеш, то там би підклав граблі
29.01.2011 19:06
Дякую Юра за пораду (першу), боти купив сьогодні, зараз ходжу в хаті по них, маска десь через тиждень-два приїде з Німеччини я там на ебей купив, на рахунок шолома, сьогодні міряв, дружина купила шолом, я ще не купив – вирішив подумати, подивитись ціни, хоча напевно скоро піду і куплю – ціни в Екстрімі ніби нормальні і на взуття (на боти різниця 100 грн з нетом, але тут можна поміряти, походити і т.д – сам розумієш) і на шоломи. Придивився собі от такий шолом http://www.uvex-sports.de/en/winter-sports/products/?pNavi=4&pModel=x-ride+classic
29.01.2011 19:34
Так, правильно головне поміряти, бо то як з черевиками поки не поміряєш не знаєш, що підійде. Цей шолом здається з додатковим захистом шиї здається (судячи з фото, але можу помилятись), це додатковий плюс.
Ще такий нюанс. Як для мене шолом набагато зручніше шапки, так що рахуй і це. На голові нічого не заважає в шоломі на відміну від шапки, яка то запріє, то почне натерати, то ще щось. Навіть в -20 в голову мені холодно не було, а шолом в мене не дуже наворочений, просто він мені підходить і захищає.
Ще один плюс, на тильній частині майже любого шолому є кліпса для маски, отже як ти десь кувиркнешся в сугробі і маска злетить з очей – вона скоріш всього залишиться в тебе на шоломі і ти не будеш ії шукати, чи збирати обломки маски, як її хтось кантом переїде. Також на шоломі є направляючий жолоб для маски який тримає маску на очах в одному положенні і вона не соває туди сюди. Ще, як ти хочеш зняти маску з очей то вона гарно фіксується зверху на шоломі (на козирку) над очима і гарно там тримається, як ти так піднімеш маску на шапці то чкоріше всього скло від шапки запотіє і одразу замерзне – будеш сліпати тоді і колупати маску всередині рукавицею. В шоломі тепло і волога відводиться по спеціальним каналам, а не у всі сторони як в шапці.
І на останок, як закінчується катальний день і я знімаю шолом, то розумію як мені було в ньому зручно і я його навіть не помічав.
Короче, кролики – это не только ценный мех, но и три, четыре…..
29.01.2011 19:43
Ще ті шоломи що в мене і в моєї дружини (різні марки) – в них можна повідстібувати утеплювач і вуха і використовувати його наприклад як велосипедний, чи під час сплаву чи ще десь. Мабуть така сама опція є в тому шоломі, що ти обрав і у більшості інших виробників. Я тільки не на 100% впевнений, що це зроблено для того щоб робити з нього таку собі light-версію. Але якщо це не для цього, то для чого тоді?
29.01.2011 19:45
Ох Юра, дякую тобі за такий лікбез, я бачив, що на шоломі ззаду є якась фігня – але для чого вона хз, А на рахунок маски – я так їздив у Мигово, поки їхав на бугелі – то маску клав на шапку, приїжджаю наверх, одягнув маску – як в танку, раз так їхав – видимість пару метрів як у тумані, вирішив зупинитись, а потім кожного разу нагорі хустинкою протирав маску зсередини (але то було малоефективно) – але то була прокатна і я боявся протирати – здавалось, що чуть потисну і скло вилізе повністю – така воно роз(й)хльобана була.
А так катаюсь не в шапці, а в балаклаві – ніби нормально, хоча маска може запотівати.
29.01.2011 19:50
На рахунок 9 коментаря – я також про це думав, що якось заюзати її на сплаві Черемошем, але бачу у дружини не знімається утеплювач.
29.01.2011 20:31
не утеплювач головне щоб знімався, а вуха (вони там на жорстких кнопках в мене на шоломі). А утеплювач в мене на липучці, так одразу і не видно що його можна зняти, а як знімеш лишається такий твердий пенопласт.
29.01.2011 20:46
Хм, і тут є жорсткі кнопки, але хз, чи знімається, пробував – боюсь відірвати.
А утеплювач – не знімається.