Комсомольськ на Мокрянці Набір для чистки матриці
Сер 02

Правильне кругле деревоЩось цього року ніяк не виходить піти нормально в гори – то погода підводить, то робота в суботу, але найчастіше нема з ким. А в одну і з неділь разом з Вовою (з яким пройшов велику частину своїх походів) таки вдалось вирватись хоч на один день, хоч невисоко, але, з натяжкою, можна назвати гори. А було це так – в суботу біля обіду ми з Вовою домовились, що завтра кудись йдемо в міні-похід на 1 день. Вибір маршруту був за мною. Я витягнув карту Вижницького і Путильського районів, прикинув так по кілометрах і мій вибір випав на маршрут (протяжністю 22 км) Долішній Шепіт – Усть-Путила через хребет з екзотичним східним ім’ям Чиохелька. Метою нашого походу була скеля Закамяніла багачка – правда вона знаходилась в самому кінці маршруту і можна було просто доїхати автобусом до Путили, але ми не шукаємо легкої дороги :)
В неділю вранці ми о 7:10 сіли на автобус Чернівці – Долішній Шепіт. Через 2 години ми вже були у Долішньому Шепоті. До точки старту, яку я схематично позначив, автобус не доїхав 500 м.
О 9:10 ми стартували, на карті 2 дороги йшли ліворуч, а наша стежка праворуч. Але скоро ми вперлись в чиєсь господарство і йти не було куди. На лавці сидів старенький дід і я пішов розпитувати його, дід був німим, з трудом, але я зрозумів, що можна йти через його подвір’я, а потім травою і так ми вийдемо на наш хребет. Так і сталось, хвилин 15 ми йшли стежиною, поки не вийшли на нормальну стежку. Погода була гарною, все збігалось з прогнозом погоди – зранку без опадів (а що після обіду – мав бути дощ. Трохи згодом, я побачив, як у Вови загорілись очі – я одразу зрозумів – він побачив якісь ягоди :) – цього разу це були суниці. Суниці тут були дуже смачні. Поївши суниць – пішли далі.
Одночасно у нас запікали телефони – у Вови надпис “welcome to romania”, а у мене – пропозиція змінити часовий пояс на інший, виявляється звідси до кордону напряму біля 10 км. В один момент ми зробили маленький гак (приблизно 350 м) – відхилились по дорозі вліво, в той час, як стежка пішла прямо, але з допомогою навігатора швидко виправили це.
Біля 11 години наш похід буковинськими полонинами змінився на оффроад через лісові хащі із збиванням і збиранням на себе 10-річної пилюки з ялинок. Стежку, хоч і добре видно, але вона сильно обросла деревами – видно, що тут часто не ходять. Після 30-хвилинної ходьби ялинниками – ноги, руки були сильно подряпані. Далі низькорослі дерева закінчились, почався ліс – такий цікавий, таємничий, наче з якогось фільму. Час від часу ліс змінювався галявинами. Тут ми зробили перекус і витягнули куртки, так як небо потемніло і, навіть крапнуло декілька разів. Але це був фальстарт, згодом хмари пройшли повз нас, виглянуло сонечко і ми попрямували далі. Біля 12 години ми непомітно пройшли (дома з допомогою трека побачив) найвищу точку нашого маршруту – г.Павлюкову.

Справа від хребта видно поодинокі хатки(думаю, територіально вони відносяться до с. Бисків), які знаходяться в долинах між вершинами. Але довго милуватись ними ми не могли, бо біля 13:30 небо почорніло, я сховав фотоапарат, почався дощ, який через хвилин 20 переріс у справжню зливу. Так, як рюкзаки були у нас маленькі – ми сховали їх під куртки, після чого Вова став подібним на українського (синьо-жовтий) пінгвіна (капюшон від куртки слугував дзьобом), а я за словами Вови – на вагітну Марічку. :) Шкода, що нема фотографій, можна було б посміятись. Під час грози ми (особливо я, бо трохи боюсь блискавок ) спішили вниз, біля 14:15 ми вийшли на дорогу, перейшли 2 мости (в одному з яких була величенька дірка – цікаво, як там машини їдуть) і йшли вздовж річки, на який розташований водоспад Бісків (нічого особливого). А далі були дуже гарні скелі по дві сторони дороги – я зробив декілька фото на свій старенький Canon Powershot A620 і водоспад Кізя – гарний каскадний водоспад – є фото, але не дуже гарної якості. Є привід повернутись сюди ще раз, але вже з Усть-Путили, щоб подивитись на ці скельні утворення, водоспад. Дощик вже майже припинився, щоб … піти ще сильніше. Почалась злива – найбільша за цей день. Але нам було все одно – в літньому взутті і бриджах (шортах) – ми вже і так промокли повністю. О 15:40 (планували біля 17:00) ми вийшли на трасу і побачили те, заради чого пройшли 24.6 км, а не просто під’їхали до неї – скеля Закамяніла багачка. Стоїть біля самої дороги і дивиться на неї. Звичайно, що фото я не робив, бо пожалів в дощ витягувати старенький фотоапарат, щоб не відправити його передчасно на пенсію. Через годину (о 16:40) приїхав автобус Путила – Вижниця, у Вижниці зразу пересіли на автобус до Чернівців, який чомусь їхав біля 3 годин (хоча майже всю дорогу я і так спав).

Якщо хтось бажає пройтись цим маршрутом – можете скачати трек Долішній Шепіт – Усть-Путила

Маленька реклама: якщо ви любите відпочивати за кордоном – звертайтесь до нас отдых в Израиле ми вам забезпечимо на вищому рівні.

Нижче деякі фото (вже вдома я побачив, що майже на всіх фото є плями – на матрицю попала пилюка і прийшлось їх усувати в фотошопі.

ГалявинаГалявина КвіточкиКвіточки Гірський краєвидГірський краєвид ДереваДерева
ДереваДерева Ягоди готові до вживанняЯгоди готові до вживання Ягоди знищеніЯгоди знищені ГалявинаГалявина
КвіточкаКвіточка Загадковий лісЗагадковий ліс Загадковий лісЗагадковий ліс Загадковий лісЗагадковий ліс
Ці хмари нас обійшлиЦі хмари нас обійшли с.Бисківс.Бисків СерпантиниСерпантини Ще одна квіточкаЩе одна квіточка
Хребет ЧиохелькаХребет Чиохелька Хребет ЧиохелькаХребет Чиохелька СтежкаСтежка Стежка на хребетСтежка на хребет
3-зірковий готель3-зірковий готель Хребет ЧиохелькаХребет Чиохелька Правильне кругле деревоПравильне кругле дерево
Те саме дерево на задьному планіТе саме дерево на задьному плані Правильне кругле деревоПравильне кругле дерево Ще одне цікаве деревоЩе одне цікаве дерево
А ці хмари нас не оминулиА ці хмари нас не оминули Як проїхати цю яму - хзЯк проїхати цю яму – хз Скелі біля дорогиСкелі біля дороги Ще одні скеліЩе одні скелі
Водоспад КізяВодоспад Кізя Наш маршрутНаш маршрут

Теги: , , , , , ,

Коментарів: 12 для “Долішній Шепіт – Усть-Путила хребтом Чиохелька”

1. 1. EsoterikNo Gravatar Сказав:

повністю ми не промоколи, адже куртки в нас Гортєх!
    і справді, варто приїхати до скелі, а потім – до водоспадів (напевне у травні вони більш масивні), а не долати той кілометраж. хоча прогулянка була цікавою, ще б ягід побільше було, то – взагалі

Ну дійсно, промокли не повністю, а рівно наполовину – від пояса і до п’ят :)

3. 3. ScorpioNo Gravatar Сказав:

хорошо прогулялись :)

Угу, за 1 день – якраз нормально, і бачили багато, і встигли добре змокнути. :)

5. 5. МандрівникNo Gravatar Сказав:

Цікава розповідь! Я саме нещодавно теж проглядав карти Вижницького і Путильського районів, почав думати над маршрутом і помітив, що цей регіон не дуже багатий на туристичні звіти. Тепер буде трохи легше скласти маршрут :-)

Подібні маршрути – по Чернівецькій області – До скелі Кінашки Сокільським хребтом

7. 7. МандрівникNo Gravatar Сказав:

Дякую! Прочитав ваші звіти, і ниби сам потрапив у ті місця. :-) Куди плануєте помандрувати далі?

Є ще 2 ненаписані звіти – про походи на Ігровець і Близницю – ніяк не можу написати.

9. 9. АлькорNo Gravatar Сказав:

Дуже гарні фотки, дякую за цікаву та корисну інформацію!

10. 10. ЕдуардNo Gravatar Сказав:

Дуже сподобались фото

11. 11. ІлляNo Gravatar Сказав:

Привіт! Дякую за звіт. Нещодавна з другом ходили цим же маршрутом і приблизно потрапляли і такі ж ситуації (ягоди по дорозі, гриби, дощ під яким змокли, забита маршрутка до Чернівців і т.п.). До речі, якщо потрібні будуть компаньйони для одноденних мандрівок, пиши мені, прогуляємося. Я стараюся хоча б раз на місцяць кудись вириватися, втім часто немає з ким. Моя електронка: [email protected]

Привіт Ілля, дякую за коментар.
    На рахунок спільних походів – без проблем. Але цього року (за сімейними обставинами ніяк не вийде піти в гори (ми планували поїхати ще раз в Татри, то я вже відмовився від цієї поїздки :( ).
    Хіба що з наступного року.