Plantronics audio 955 Wireless Бот
Гру 01

ПетросНарешті я зміг дописати другу частину походу Чорногорою. Другий день нашого походу почався десь о 8 годині ранку, коли сонце вийшло з-за хребта і спати в наметі було вже важко. Поснідали, збирались дуже довго (зазвичай це мене підганяють, щоб швидше збиратись, а в даному випадку все було навпаки – хлопці нікуди не спішили, а я їх підганяв). Як вчора і говорили з Вітею – пішли кататись на карематах (не по снігу, а просто схилом). Вітя перший пілот, я другий, перша спроба була трохи не вдалою (замість карематів проїхались на спинах), прийшлось повторити. Десь аж за пів одинадцяту ми вийшли з нашого табору. Вирішили не підніматись на схил, так як ми спускались, а трохи зрізати. Так зрізали, що ледь не пропустили дорогу на г.Бребенескул. Тут до нас приєднались ще 2 хлопців з Івано-Франківська, які за день вирішили пройти з Дземброні в Кваси. З ними разом вийшли на Бребенескул (о 11:47). Того дня ми ще декілька раз перетинались – вони залишаться на вершині, ми підемо, вони нас доженуть, на наступній вершині ми їх доженемо і так декілька раз. Нижче г.Бребенескул Віталік знайшов мобільний телефон – червону стареньку Nokia. Через хвилини 10 нам назустріч йде наш новий знайомий і щось шукає в траві. Питаємо, що шукає, так і є – загубив телефон, який ми знайшли. Повертаємо телефон власнику, йдемо далі. Мою пропозицію піднятись на г. Гутин-Томнатик хлопці відхилили. Шкода. :(

г.Ребраг.Ребра СніжникСніжник На задньому плані ГоверлаНа задньому плані Говерла оз.Несамовитеоз.Несамовите

Біля 13:30 доходимо до оз. Несамовитого. На Несамовитому купа людей, наметів. Вирішуємо до озера не спускатись. Віталік йде набирати воду, ми чекаємо на хребті. Далі вирішуємо піднятись на Туркул, на вершині відпочиваємо, йдемо далі. Данціж, Пожижевську траверсуємо. Само собою, що на Брескул треба йти, бо траверсу його нема. Спускаючись з Брескула на перемичку зустрічаємо групу в смугастих купальниках, яка щось обговорює, чую декілька раз фразу “Синевір за отим чубчиком”. як виявилось, чубчик – то Туркул, а Синевір – то Несамовите. В результаті група йде з перемички в сторону Заросляка. Під час підйому на Говерлу на небі з’являється чорна дощова хмара, поки ми одягнули куртки, то хмара вже і пройшла, через 5 хвилин приходиться куртки знімати. О 17:20 ми на найвищій точці України. Тут як завжди натовпи людей. Довго не затримуємось, йдемо далі.

оз.Несамовитеоз.Несамовите г.Туркулг.Туркул г.Туркулг.Туркул Підйом на ТуркулПідйом на Туркул

Далі дуже неприємний спуск з Говерли. О 19:10 ми на КПП, оплачуємо перебування у заповіднику України (за намет не платимо, бо кажемо, що ми ще піднімаємось на Петрос і спускаємось в Лазещину). Йдемо траверсом далі до полонини Скопеська, через 10 хвилин я помічаю, що забув свої трекінгові палиці на КПП. Швиденько вертаюсь назад і забираю. На Скопеській нас чекає неприємна несподіванка (як і 3 роки тому, коли перший раз йшов Чорногорою) – джерело тут пересохло.
Тут до нашої компанії приєднався якийсь чоловік (добряче випивший), що йшов по дорозі з КПП і почав нас розпитувати, що до чого і куди йдемо. Причепився до нас, ми зупиняємось і він з нами, ми швидше йдемо і він за нами. Я з Вітею йшли трохи попереду і Вітя сказав мені, давай по-приколу англійською будемо розмовляти (взагалі-то я на початку кожного походу пропоную хлопцям зробити наш похід повністю англомовним, але мене ніхто не підтримує). Нашого попутника ми одразу назвали – drinking man. Цікаво, що він чув позаду нас і чи щось розумів :) . А може ми зробили добру справу – і людина кине вживати алкоголь. Не доходячи декілька сотень метрів до дороги, яка веде в Лазещину ми знайшли воду і гарне місце в лісі. Пішли по-англійськи (не прощаючись) в ліс, drinking man хвилин зо 5 стояв і чекав нас, але не дочекавшись пішов сам додому.

Неподалік місця ночівлі інші хлопці розклали намети, як виявилось вони також приїхали з Чернівців. На питання звідки ми сьогодні вийшли, вони нам сказали, що ми сильні (я тут згадав анекдот про сильну ворону і їм розказав).

Анекдот про сильну ворону

Посміялись з ворони і нас. Але ми ще не знали, що реально сильними нам прийдеться бути завтра. Але про все по порядку

Ввечері стандартна програма – макарони з тушінкою, так так, через букву І. Під час цього походу ми придумали декілька слів до лексикону Азарова – тущінка, згущінка, огінь, сілі (у нас не було сілі). Хлопці полягали спати, я ще пробував фотографувати місяць, але потім також пішов спати.

Вранці, як завжди, мені прийшлось хлопців будити довго і нудно, ще довше вони збирались, то ми вийшли за декілька хвилин до 11 години. На сьогодні у нас був план – на Петрос і в Ясіню. Але в Ясіні ми планували бути о 15:50, щоб встигнути на рахівський поїзд, тобто у нас було трохи менше 5 годин. Підйом на Петрос давався нелегко (але ми сильні, ми зможемо), сонце пекло дуже сильно, Віталіку прийшлось футболками обмотати руки, щоб не спекти сильніше (у попередньому поході на Гропу він мав такі самі проблеми). О 12:10 ми піднялись на вершину, з’їли шоколадку і вперед – до поїзда залишалось 3 години 40 хв. Але ж сильні, ми зможемо.

Підйом на г.ГоверлаПідйом на г.Говерла Чорна хмараЧорна хмара Ніч під ПетросомНіч під Петросом ЗбориЗбори

І так весь наш спуск був під девізом – ми сильні, ми зможемо. У лісі Вітя ще влаштував перегони (а-ля формула 1) з коровою, яка ніяк нас не хотіла пропускати вперед (тільки ми її починали обходити – вона вмикала 5 передачу і тікала від нас). Вітя спробував оббігти її, але двигун з однією Вітіною людською сила працював слабше від двигуна з однією кінською коров’ячою силою. Обігнати корову ми змогли тільки на піт-стопі (водопої). Корова подивилась нам вслід і невдоволено замукала. Якби не корова і ці перегони, ми можливо би і не встигнули на поїзд. А далі пригод не було, просто дуже швидке переміщення лісом і дорогою вниз (за 2 останні години ми пройшли 10 км). За 7 хвилин до прибуття поїзда ми прийшли на вокзал в Ясіню. Ми сильні, дуже сильні (В принципі можна було поїхати і ужгородським автобусом, але Вітя принципово хотів встигнути на цей поїзд, бо у автобусі літом їхати аж до Чернівців було важко, та і була велика ймовірність, що місць в автобусі не буде).

г.Петросг.Петрос ВідпочинокВідпочинок ПеревязкаПеревязка Під ПетросомПід Петросом
ДорогаДорога ПетросПетрос ЯсіняЯсіня Ми сильні :)Ми сильні :)

Але їхати поїздом аж в Чернівці ми не хотіли, бо ми не встигали на фінал чемпіонату Європи з футболу. Доїжджаємо поїздом в Яремчу, пересідаємо на маршрутку в Коломию. А в Коломиї сідаємо на …. той самий ужгородський автобус, на який могли, в принципі, сісти в Ясіні. Місць звичайно, що нема, але що нам – постелили карімати на підлогу і так їхали до Чернівців. І якраз встигли на початок матчу між Іспанією і Італією (хоча матч був не дуже цікавий). Але ми довели, що ми strong>сильні :) . Тепер на роботі після привітання ми говоримо – ти сильний. :)

За 3 неповних дні пройшли трохи більше 52 км (частина треку після г. Бребенескул не записувалась) – не так і багато. Трек Шибене – Піп Івіан Чорногірський – Туркул – Говерла – Петрос – Ясіня

ЧорногораЧорногора

Профіль висоти Профіль висоти

Мапа маршруту

Теги: , , , , , , , , , ,

Інші походи Чорногорою

Коментарів: 10 для “Шибене – Ясіня. День другий і третій”

1. 1. ShikarnONo Gravatar Сказав:

Але ми сильні!!!

Ми тут були сильні, але у наступних походах ми були ще сильніші – коли в Ясіню йшли з Близниці і коли у Ворохту пішки йшли.

3. 3. manyaksfonNo Gravatar Сказав:

спуск на карематах – круче ворони ))

2 manyaksfon
    Ми вже задумуємось над признанням карематингку олімпійським видом – буде перший вид спорту і на літніх і на зимових іграх. :)

5. 5. manyaksfonNo Gravatar Сказав:

а у мене не настільки оптимістичні асоціації виникли. мені нагадався анекдот про лося, просто лося… ;)

А я не знав анекдот про просто лося, уже знайшов :)

7. 7. EsoterikNo Gravatar Сказав:

Як тобі вдалося не відставати? Підключив якийсь гаджет до одного місця?)

Вова, ну я ж сильний :)

9. 9. Осіння Боржава – Воловець – Подобовець – Шипіт – Великий Верх – Плай – Стій – Плай – Воловець » yAnTar блог - про подоро Сказав:

[...] сильний ? (хто не знає анекдоту про сильну ворону – сюди), Звичайно, ж сильний відповів Вітя. Ну, ок,більше [...]

10. 10. 4 сезони: Луги – Бребенеcкул – Несамовите – Заросляк – Ворохта » yAnTar блог - про подорожі, відпочинок, моє життя Сказав:

[...] заїзд з карематінгу. Я не підтримав його (як це було літом на Чорногорі), бо лінувався знімати рюкзак. Тут же ми трохи [...]