Цього тижэня в Чернівцях Resonance давав концерт на честь 5-річчя гурту. Перший раз чув їх 3 роки тому (в тому самому драмтеатрі). Цього разу з квитками виявилось набагато простіше, купив в на сайті concert.ua і не в останню годину, а за тиждень.
Отже, о 19:20 концерт почався (хоча мав початись за розкладом о 19:00).
Цього разу програмки не було і першою піснею, яку я впізнав – була третя – Unforgiven. Хоча це недивно, адже перші 2 пісня я напевно ніколи і не чув.
- The Rolling Stones – Anybody Seen my Baby ?
- Пикник – Твое сердце должно быть моим
- Metallica – The Unforgiven – ніколи не старіючий хіт
- Nirvana – In Bloom – по мелодії було чути, що це Нірвана, але що саме, так і не здогадався
- Muse – Supermassive Black Hole – не є прихильником гурту Muse, хоча цю пісню чув неодноразово
- Найк Борзов – Последняя песня – ніколи не слухав Борзова, як і Muse
- The Animals – The House of the Rising Sun – таке враження, що Resonance краще виконали за Animals
- Led Zeppelin – Babe I’m Gonna Leave You – мені не сподобалось
- ДДТ – Дождь – дуже класно, окрема подяка за выдео на задньому плані, яке було дуже в тему (ще би додавали пісню і виконавця, було би супер)
- Gary Moore – Still Got The Blues – нестаріюча класика, але мені подобається музика з швидшим темпом
- Guns N’Roses – Paradise City – найкращий виступ з першої частини, 3 роки тому писав, що хотів би щось послухати з Guns N’Roses
Потім був антракт і друга частина, Під час антракту я сфотографував програмку і вже знав, що буде в програмі (хоча воно не дуже допомогла, бо ті пісні, що я знав я би і без програмки впізнав, а Крематорій, Кіно і Kiss
Першою в програмці була композиція Bohemian Rhapsody від Queen, але виступ почався явно не з неї – був якийсь програщ (від Resonance), який плавно перейшов у Smoke on the Water, що звучало дуже круто. (як і про Guns N’Roses, так і про Deep Purple писав 3 роки тому, , що хотів би послухати).
Плей-лист другого відділення
- Queen – Bohemian Rhapsody – ШЕДЕВР, більше додати нічого
- Sting – Shape of my Heart – чув минулого разу вже
- Linkin Park – in The End – класно, хоча я і не був фанатом Linkin Park
- AC/DC – Big Gun – класно, але я би краще хотів почути Highway to Hell або Thunderstruck
- Кино – Легенда – ІМХО найслабша композиція серед всіх
- Ozzy Osbourne – I Just Want You
- Крематорий – Ромео и Джульетта – як і Кіно – слабо
- Kiss – I Was Made for Lovin’ You
- System of a Down – Toxicity – найбільше чекав цей виступ, минулого разу він порвав всі шаблони, дуже сильно і дуже круто (як на мене важче, ніж в оригіналі)
- Rammstein – Sonne – також дуже чекав на щось рамштайнівське, але трошки був розчарований, не вразило якось мене
- The Beatles – Yesterday – логічне завершення
Наступні чотири були затишшям перед бурею
Звичайно, що після цього гурт викликали на біс і я тільки сказав, що не було жодної української пісні, а могли би щось наприклад з Океану Ельзи виконати. І тут перша комозиція – Кавачай від ОЕ (думки матеріалізуються). Потім був урагановий Scorpions – Rock You Like A Hurricane і насамкінець Robbie Willams (не знаю, що співав, я взагалі і не знав, що то він, просто сказали).