Чеські замітки: день четвертий, Нове Место, індивідуальна чоловіча гонка, дежавю у Ждярі Pentax 40mm f/2.8 XS
Кві 30

Написання постів про Чехію щось йде не дуже швидко, то вирішив не затягувати час (бо з двома походами вже затягнув) і написати за гарячими слідами про вчорашній міні-похід. 2 роки тому, я з іншими знайомими пробували пройти цей маршрут, але і не туди пішли спочатку, і не спішили, то вирішили повернути назад. Отже спроба № 2

Отже, о 7:10 Вован (з яким я ходив на Угорські скелі), Віталік (майже всі походи в минулому році ходив з ним) і я сідаємо у автобус Чернівці – Долішній Шепіт. В Берегометі до нас приєднується Вітя, який вранці прийшов пішки з Мигово. Для Віталіка це виявилось сюрпризом, бо ми йому сказали, що Віті не буде. :) . Команда укомплектована. Швиденько доїжджаємо до Лопушної. Починає накрапати дощик, ех, а я тільки шорти взяв.

Виходимо одразу за мостом біля повороту. незважаючи на те, що в Чернівцях попереднього дня було +27, тут прохолодно і ще й дощик. Йдемо дорогою. Через 10-15 хвилин дощ припиняється. Так як спочатку маршрут йде лісовозною дорогою, то дивитись особливо нема на що. Вирішуємо поснідати. Перший раз в горах їм голубці (Вітя взяв залишки вчорашньої п’янки). Поки їли в альтанці почався рясний дощик і закінчився. :)

Якась невідома скеляЯкась невідома скеля Лісівники працюють у лісівництві	Лісівники працюють у лісівництві ВітяВітя

Далі знову дорогою, дорогою. Біля озера фотосесія з карпатським тритоном. Ніяк не хотів тритон сидіти мирно на руці, все вивертався і хотів втекти від мене. Не знаю, що там вийшло, бо фотографії у Вована (він і тритону має їх скинути на e-mail).

О 11:30 підходимо до скелі Кінашки. Тут зупиняємось надовго, фотографуємось, ходимо, залізаємо під величезні каменюки. Вирішуємо недалеко біля скелі ще раз поїсти. Курка, голубці, кефір, йогурт, яблука – повний набір для шлунку.

Буковинські водограїБуковинські водограї Початок скеліПочаток скелі
СкеляСкеля СкеляСкеля СніжкиСніжки

Нарешті закінчились зруби і можна милуватись краєвидами. На одному з таких зупиняємось. пробую робити time-lapse зйомку. Повз нас проїжджають 2 квадроцикли, псуючи повітря вихлопними газами. Поки я робив кадри для time-lapsa Вітя заснув. Пропоную залишити Вітю тут спати, а самим піднятись на гірку і звідти криками його розбудити. Так і робимо, але Вітя спить так міцно, що не чує наших криків. Приходиться повертатись і будити його :)

Ось що вийшло з тайм-лапсом (на ютубі навіть при 1080р погана якість – якось він стискає дуже сильно).

ЯЯ Вітя і ВіталікВітя і Віталік
Скеля КінашкиСкеля Кінашки Скеля КінашкиСкеля Кінашки Скеля КінашкиСкеля Кінашки
КвіточкаКвіточка КвіточкаКвіточка

Піднімаючись на гірку бачимо на дорозі гадюку (одну біля скелі Кінашки також бачили) досить таки немалих розмірів. Далі на дорозі знаходимо 2 обрубки від гадюк. Далі йдемо обережно і дивимось під ноги. З одного горба вдалині видно засніжені вершини – Чорногора. З наступного горба видно Протяте каміння і інші безіменні скелі. Ще декілька спусків і підйомів і ми вже бачимо хати.

На задньому плані ЧорногораНа задньому плані Чорногора

Розлоге деревоРозлоге дерево КраєвидКраєвид
Ще один краєвидЩе один краєвид ПівзміїПівзмії
ДорогаДорога КоникКоник

Наступною точкою, де ми маємо зупинитись – Буковинські водоспади – декілька водоспадів на річці Смугарів. На вікіпедії сьогодні прочитав, що там є 7 водоспадів (а-ля Русилівські), але ми помітили тільки 3 – перший маленький. Один з них дуже гарний – Великий Гук (знову ж таки на вікіпедії пише, що 19 м висота). Якщо йти в напрямку до села, то спуститись до водоспаду (біля нього самого) важко. Йдемо в сторону села, знаходимо більш-менш прийнятний спуск і вниз. Вітя і я спускаємось стрімкішим схилом, Вован і Віталік шукають пологіший. Знизу водоспад виглядає гарно. До нас з ВІтею приєднується Вован, а Віталік вирішив не спускатись. Затримуємось тут хвилин на двадцять.

СелоСело
3 туристи3 туристи ДуплоДупло
Буковинський водоспадБуковинський водоспад ПочтаПочта

Вниз уже йдемо вздовж річки. На схилі де залишили Віталіка гукаємо – він не відкликається, йдемо ще трохи вздовж потічка, Віталіка нема. Вован повертається на місце, де залишився Віталік, Нема, халепа. А ще і мобільний зв’язок не працює. Йдемо селом, дорогою бачимо ще один маленький водоспад. З’являється мобільний зв’язок – з’єднуємось з Віталіком, виявляється він уже біля дороги. Згадуємо незлим тихим словом, що він ні з того, ні з сього, ні на водоспад не пішов, ні нас не почекав. Перед самою дорогою вирішуємо прискоритись, щоб швидше прийти на зупинку, тільки починаємо бігти, одразу бачимо дорогу і Віталіка. :) Біля зупинки читаємо напис на табличці “Громадяни охороняйте лісові насадження від потрав тваринами та від інших пошкоджень”. Я зумів прочитати тільки з четвертого разу, все хотів читати від “потвар тваринами”, “потрав травинами” :)

Ті самі потравиТі самі потрави

Чекаємо автобуса, місцеві жителі нам підказали, щоб ми йшли на зупинку. Через 20 хвилин приїжджає автобус Яблуниця – Вижниця. Зупиняючись автобус піднімає таку хмару пилюки, що я завагався, чи треба нам сідати в цей автобус чи ні. Сідаємо, хвилин через 30 ми у Вижниці. Тут нас чекає автобус Вижниця – Чернівці. Автобус повністю забитий, біля автобусу дуже багато людей – пакуємо рюкзаки в багажник. Через 5 хвилин автобус відправляється, але за 30 секунд до відправлення ми … забираємо рюкзаки з багажника. Вирішили, що краще почекати 30 хвилин автобуса з Путили.

У селіУ селі СкеляСкеля

Знову влаштовуємо свято для шлунка – м’ясо, квас, морозиво, теплий кефір, хліб з ковбасою. (на щастя шлунок не злився на нас :) ). Через 30 хвилин приїжджає автобус Путила – Чернівці (якого ми могли дочекатись і в Розтоках), половина людей виходить і ми успішно сідаємо. Всюди на дорозі наступило покращення (у вигляді ям), особливо у Вашківцях, скоро їхня дорога може забрати у заболотівської перше місце. У Глиниці бачимо будинок з прапором Євросоюзу – напевно Консульство Євросоюзу в Кіцманському районі.

РозтокиРозтоки

Карта маршрутуКарта маршруту Профіль висотПрофіль висот

GPX трек з походу можна завантажити тут.

Теги: , , , , , ,

Коментарів: 2 для “Лопушна – скеля Кінашки – Розтоки”

1. 1. ScorpioNo Gravatar Сказав:

вы в поход или на пикник обжираться ходили? :)
    ну и “гадюк дохуя!”

Ну з того, що я написав, виглядає, що ми хавали багато, ми хавали не багато, але просто дуже різноманітний хавчик був.