Так як на першотравневі свята було 2 дні вихідних, то вирішили 2 травня (1 травня сидів вдома) кудись поїхати. Спочатку ми з Вітею (з яким їздили у Чехію на ЧС з біатлону) планували поїхати в Молдову подивитись на фортецю у с.Сороки. Потім був варіант з Буковелем (закрити сезон), але в результаті вирішили поїхати велосипедами з Делятина у Вижницю або Коломию.
Напередодні ввечері я взяв велосипед у Серьоги (за що йому велике дякую), зробили різні профілактичні роботи (накачали колеса, опустили сідло) і в неділю о 4 годині ранку я поїхав до Віті, а далі на поїзд. Перший сюрприз мене чекав на вулиці Фастівській, де за мною бігло спочатку 5 собак, а потім дві. Трохи було страшно, одна з них досить велика і дурна – біжить попереду велосипеда і хоче вкусити. Добре, що хоч підйом був короткий і на спуску я від них відірвався. На кемпінгу 5 хвилин почекав на Вітю, розказав йому про цю оказію, виявляється, це їхня точка і Вітя в курсі про цих дурних собак. Далі швиденько на залізничний вокзал по Калинівській вулиці.
В поїзді зустріли знайому з роботи, яка їхала в Яремчу, тож за розмовами час пролетів дуже швидко. В Коломиї пересідаємо на рахівський поїзд. Перед пересадкою на колію подають новий поїзд і ми з Вітею йдемо дивитись на нього. Менше години і ми в Делятині.
![]() |
![]() |
У Віті є деякі проблеми з переднім колесом і він шукає в автомайстерні ключ, щоб підтягнути колесо, але ключ не знаходить і змушений їхати так. Спочатку дорога йде трасою Яремча – Коломия, їхати не дуже зручно, але через кілометр повертаємо в сторону Заріччя. Потім Білі Ослави, Чорні Ослави. Щось дуже багато зупиняємось – поїсти, рюкзак прив’язати, колесо підкачати, у Віті воно періодично спускало. Взагалі-то за це колесо Вітю треба сварити і сильно (він знав про таку особливість колеса), бо він велосипедом на довгі дистанції їздить уже не перший раз (на відміну від мене).
![]() |
![]() |
Дорога не є складною – підйомів майже нема, а якщо є то невеликі і некруті. Після Чорних Ослав заїжджаємо в с.Лючки. Наступні 7-8 км просто супер – машин нема зовсім, по обидві сторони дороги поля з кульбабами, за якими видніється ліс. От де треба розвивати зелений туризм. Наступне село за Лючками – Середній Березів, знову зупиняємось – цього разу біля магазину, купуємо морозиво, обідаємо. Потім знову зупиняємось, Вітя поправляє рюкзак. Вирішуємо, що краще взяти рюкзаки назад на спини, ніж постійно їх поправляти.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
На діілянці Яблунів – Стопчатів дорога більш-менш нормальна. З одного боку це добре для нас, а з іншого боку дуже погано – машини їздять швидко, то і на велосипеді їхати незручно. У Стопчатові замість того, щоб продовжувати рух трасою повертаємо в сторону с. Ковалівка (тут я прожив 10 років свого життя). Біля напіврозваленого заводу знову зупиняємось, щоб поїсти. Піднімаємось на “породу” – так в селі називають терикони, які насипані з глини з вугільних шахт. Далі маршрут йде через села Мишин, Спас.
Вітя зупиняється, щоб підкачати колесо, але колесо вже не підкачується. Запаски у нього нема, латати часу нема, приходиться їхати 7-8 км на спущеному передньому колесі. Виїжджаємо у Нижньому Вербіжі на трасу, більшу частину дороги йдемо пішки.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
В Коломиї у моїх батьків латаємо колесо. Після ремонту вечеряємо і мчимо на залізничний вокзал. Як показує практика – особливістю наших спільних походів з Вітею – це добігання за поїздами (на Чорногорі, у Воловці і Ворохті, ну і, звичайно, в Ждярі). Потяг за нашими припущеннями, о 20:20, ми прилітаємо на вокзал о 20:16, а поїзд відправляється о 20:32 – цей час для нас культовий – саме тоді відправляється останній поїзд зі Ждяра в Брно
![]() |
![]() |
Сідаємо в покращений поїзд (Вітя дуже сильно хотів проїхатись в цьому поїзді) і їдемо в Чернівці. За цей день проїхали по навігатору 60 км (якщо ще плюсувати відстані у Чернівцях і в Коломиї на вокзал – то вийде 70). Як для серйозних велотуристів – відстань маленька, але як для мене (останній раз велосипедом їхав 10 років тому) – то нормальна.
Я думав, що наступного дня будуть боліти ноги, але боліла задниця (ну це нормально, вона і під час їзди боліла) і … руки, особливо вказівний і середній пальці на правий руці (від гальм і перемикачів передач). До цього часу болять пальці, на клавіатурі важко набирати, але скоро має стати краще.
P.S. Фотографій мало, бо не дуже зручно фотографувати, коли їдеш на велосипеді , та і не було аж такого чогось, щоби хотілось фотографувати. Між іншим, всі фотографії зроблені на Pentax 40mm 2.8 XS. Я свідомо залишив вдома тамронівський зум, щоб спробувати новий обєктив в дії.
P.S.S Маршрут Делятин – Лючки – Коломия – можна завантажити тут.
05.05.2013 15:47
А ще забув сказати як я в новому поїзді попросив в провідника квикти, бо в нього не було касового апарату, і чисто із принципу, домовився з ним, і вранці прийшов на вокзал в Чернівцях і в іншого провідника забрав квитки, щоб не розслаблялись!
05.05.2013 15:51
Ну це дрібниці, але все зробив правильно, бо дати просто так провіднику 20 грн без квитка – дивно виглядає.
19.01.2018 11:16
Щось на тому фото на вівці мало схоже. ))) Так сховалися за парканом, що тільки за підписом і віриш, що то є.
А щодо боліло… хм… все що можна… Як Ви відноситеся до електровелосипедів? На нецікавих рівних частках дороги можна й полінуватися, не крутити педалі.