phpStorm Укрзалізниця, така Укрзалізниця
Жов 14

Піп ІванНа день Конституції України випало 3 вихідних і 2 знайомих з роботи (Вітя і Віталік, з яким я ходив 2 тижні тому на Братківську) , які хотіли піти кудись у гори, щось вибирали, вибирали і нічого крім Чорногори не придумали. Якщо на Чорногору, то тільки через Марічейку (запропонував я), бо я там ще ніколи не бував. Так і вирішили – стартуємо з Шибеного, а спускаємось в Ясіню|Лазещину|Кваси (по дорозі вирішимо)

В п’ятницю вранці викликаю таксі, заїжджаю за Вітею і їдемо на залізничний вокзал, туди до нас приєднується Віталік і ми прямуємо в Коломию. У Коломиї їдемо на автостанцію і там сідаємо на автобус Коломия-Верховина (по дорозі не скучали, обговорювали(стібались) бозон Хігса, згадували означення нормалізованої матриці :) ) . Біля 10 години були у Верховині. Пройшлись базаром, купили деякі продукти, випросили жменю солі, бо ніхто з собою не взяв. Поснідали на футбольному стадіоні і вернулись назад на автостанцію. Тут нам запропонували не чекати автобуса, а поїхати УАЗом за 300 грн. Ну на 4 це забагато було. А потім інший чоловік запропонував за 200 мікроавтобусом. Крім нас знайшлось ще 4 людей і вийшло нам по 30 грн з людини в Шибене. По дорозі в Шибене послухали старий альбом групи “Бутирка” :) . (Взагалі то у водія було 3 касети (давно я касет вже не бачив і не слухав) – 2 з коломийками і одна “Бутирка”, ми навіть встигли зробити прогноз, що зараз будемо слухати). Звичайно це жу була “Бутирка”.

Біля 12:30 ми у Шибеному, швиденько проходимо процедуру оформлення і вперед на Попа. Погода як для походу в кінці червня ідеальна – на небі хмари, дощу немає, сонце не пече. Спочатку маршрут йде селом, потім заходимо в ліс, починається підйом. О 15:00 ми на полонині Веснарка. Вітя йде в колибу і купує банку вершків і головку сиру. Відпочиваємо на Веснарці і далі вперед. Через 50 хвилин доходимо до оз. Марічейка. Як я багато чув про це озеро, але ніколи тут не бував. Нарішті і я побачив його. На висоті біля 1500 м посеред лісу заховалось це озеро. Але як завжди у нас – де гарна місцина – там багато людей, і як наслідок, сміття. Біля озера з дерева на нас дивиться чупакабра і застерігає нас, щоби ми берегли ліс від пожежі. Далі траверсом г.Шурин і вгору, вгору до Попа.

Полонина ВеснаркаПолонина Веснарка Полонина ВеснаркаПолонина Веснарка Вітя одягає рюкзак у неприродний спосіб :)Вітя одягає рюкзак у неприродний спосіб :) Озеро МарічейкаОзеро Марічейка
Чупакабра карпатська звичайнаЧупакабра карпатська звичайна Цей камінь мені нагадує обличчя людини в профільЦей камінь мені нагадує обличчя людини в профіль Звідти ми прийшлиЗвідти ми прийшли

О 18:15 ми на вершині, дуже гарна погода, сонце пробиваючись скрізь хмари створює чудові пейзажі. На вершині стандартна процедура – залізти на вежу обсерваторії. На вершині дуже багато людей, біля 10 наметів. Але ми сьогодні не будемо тут ночувати. Швиденько їмо горіх кешю і вниз. Спочатку думали ночувати біля розвилки на Вухатий камінь, але сонце ще високо, та і сили ще є – ідемо далі. На мапі є джерело біля безіменної гори (на яку я давно думав. що то г.Дземброня), але реально воно його нема, а внизу (але дуже жалеко) є річка. Йдемо далі. Знайомий по телефону сказав, що на траверсі Менчула є джерело недалеко від стежки. Траверсуючи г. Менчул бачимо зі стежки, що внизу є вода, до неї ніби небагато йти, йдемо вниз, спуск досить стрімкий, на спуску падаю і на рюкзаку проїжджаю вниз метрів 7-8, Вітя, а потім я ще раз повторюємо (уже свідомо) такий спуск. Вирішуємо, що завтра зранку обов’язково треба покататись на каріматах. О 21:20 зупиняємось, є чудове місце для намету, водичка тече просто з-під землі. Розкладаємо намет, варимо їсти (вершки з макаронами і тушонкою – просто бомба) і лягаємо спати, треба відновити сили. За перший день пройшли 17.5 км, завтра буде більше.

СмотричСмотрич Піп ІванПіп Іван Каміння по дорозіКаміння по дорозі ОбсерваторіяОбсерваторія
ГоррриГоррри ОбсерваторіяОбсерваторія РічечкаРічечка Піп ІванПіп Іван
Піп ІванПіп Іван Піп ІванПіп Іван

ЧорногораЧорногора

ГориГори

Теги: , , , , , ,

Коментарів: 2 для “Шибене – Ясіня. День перший.”

1. 1. VorobusNo Gravatar Сказав:

На озеро Шибене не вступали???