Пошукові запити Stare misto
Чер 27

Свидовецький хребетЦього року ще не був у горах, трохи боявся, що моє хворе коліно не витримає навантаження і дасть про себе знати. Але рано чи пізно потрібно було починати і, купивши трекінгові палиці і медичний наколінник в суботу вирушив в перший похід в 2009 р. Маршрут був таким с. Ясінятурбаза Драгобрат г. Стігг. Геришаськахр. Апшинецьг.Трояскар. Чорна Тисас. Чорна Тисас.Ясіня

В пятницю ввечері хлопці приїхали з Чернівців, переночували в мене і в суботу раненько 0 6 год. автобусом Коломия – Хуст ми вирушили в похід. О 8:30 приїхали в Ясіню (по дорозі купуємо хліб, бо забули з дому взяти). Роман переодягається і о 8:50 стартуємо. По дорозі бачимо бар з досить цікавою назвою – “Гийзо” – ця назва нас дуже попрела і 2 дні походу будемо згадувати про неї. :) Година ходьби і перший перекус. Рома взяв з дому в одному пакеті курагу, ізюм і солоні горішки. Досить цікавий смак має солона курага, починаєш їсти – солона, кусаєш – вже солодка. Між іншим, я ізюм не люблю, але солоний ізюм мені сподобався. :) Через 3 години ходьби – турбаза Драгобрат. Купуємо тут вино і йдемо далі. Йдемо повз бугельні витяги. На схилах ще є трохи снігу. Хлопці влаштовують перегони на санках. Я відкриваю новий вид спорту – Jacketboarding (захотів прилягти на траву і почав з’їжджати вниз на спині, хлопці також спробували з’їхати на моїй куртці – їхні були не здатні для цього виду спорту :) ). О 13:30 траверсуємо г. Стіг. Погода починає псуватись, йдуть дощові хмари. Далі траверс г. Геришаска. На дорозі бачимо вбиту мідянку (виявляється мідянка занесена в Червону книгу України). Починається дощ, одягаємо дощовики, проте хвилин через 20 дощ зупиняється. Перед нами хребет Апшинець, дуже гарні краєвиди (як всюди у Карпатах). Зустрічаємо групу з Білорусі, які йдуть похід 2 к.с – попереду у них ще Петрос – Піп-Іван – Луги. Але нам не до їхнього маршруту, у нас програма мінімум сьогодні – озеро під г.Трояска.
Виходимо на гору, на якій є хрест (на нашій карті вона не позначена), під нею оз.Догяска,, напрво дорога на г. Трояска, яку ми мало не пропустили. Йдемо по стежці, справа від стежки суцільна димова завіса. Туман зупинився, ніби пропускаючи нас. Знову починається дощик. Траверсуємо г. Трояску і починаємо скидати висоту. Часу у нас ще достатньо, так що ночувати будемо не тут, а доки дійдемо. Йдемо вздовж р. Чорна Тиса. Переходимо декілька раз через річку по камінні. Останній раз переходимо вбрід – вода холоднюща, аж ноги ломить.
Одразу після переходу бачимо гарну поляну, де розбиваємо намети і розпалюємо вогнище. На вечерю у нас на перше – гречка з тушонкою, на друге – суп (саме так, а не навпаки, бо спочатку суп не планувався, а після гречки вирішили зварити суп).
Наступного дня вранці підйом о 7:00. Сніданок – вівсяні пластівці із згущеним молоком. Треба виходити швиденько, бо не знаємо скільки часу нам ще потрібно йти в с.Чорна Тиса. Вчора ввечері Діма ходив у розвідку і бачив, що стежка закінчувалась, то ми йдемо лісом. Стежка то пропадає, то з’являється. В деяких місцях стежка пропадає на одному березі і зявляється, доводиться роззуватись і переходити по воді на протилежний берег, вода, звичайно, що холодна. Одного разу перелазимо через слизьку колоду, перелазити незручно, колода дуже слизька, а з рюкзаком рівновагу тримати не дуже зручно.

Через 3 з половиною години лазання по лісі, каміннях і воді переходимо ще раз воду і виходимо на нормальну дорогу, бачимо напіврозвалений будиночок, біля якого стоїть Урал, тут йде вирубка лісу. Години 2 ходьби (по дорозі робимо обід, на меню – все що не доїли за вчора і сьогодні) і ми заходимо в село. Приводимо себе до нормально вигляду. Місцеві люди кажуть, що сьогодні транспорт в Ясіню не ходить, треба йти пішки, на питання скільки йти жінка каже 7 км з такою інтонацією, якби це було метрів 500. Але йти нам уже не дуже хочеться. Думаємо про те, щоби хтось підвіз. Бачимо попереду вантажівку, Вова доганяє її, чоловік погоджується нас підвезти. Залазимо в кузов і розміщуємось між (на) ящиків з капустою і картоплею. Духота неймовірна, піт заливає очі, але все ж таки краще, ніж пішки. Так ми проїхали 5 кілометрів. Гроші брати водій відмовився. Дуже велике йому спасибі, що нас підвіз.
Далі ще 2 кілометри асфальтною дорогою в центр с.Ясіня і одразу сідаємо на автобус в Коломию. Ще в Ясіні нас напрягала жіночка, яка приїхала сюди з 3 сумками і якимось ящиком, чи ми не бачили Ющенка. Який Ющенко, нафік він нам здався. (дома уже виявилось, що Ющенко в той час був в с.Яворів Верховинського району, а жіночка просто перепутала назви сіл :( ). Біля 17:00 приїжджаємо в Коломию. Я виходжу швидше, хлопці їдуть на автостанцію.
За дні ми пройшли (рахуючи по карті) 40 км – перший день – 22 км, другий день – 18 км (з них 5 машиною).

МаршрутМаршрут Початок маршрутуПочаток маршруту По дорозіПо дорозі РічечкаРічечка
Десь там далеко видно нашу горуДесь там далеко видно нашу гору ЖандармиЖандарми ЛижникЛижник РомаРома
Санний спортСанний спорт г.Стігг.Стіг МідянкаМідянка
МідянкаМідянка ТуманТуман ТуманТуман ТуманТуман
г.Геришаскаг.Геришаска Перекус - кілька з огіркомПерекус – кілька з огірком Гірський краєвидГірський краєвид
ДімаДіма ВоваВова ТарасТарас ХребетХребет
оз.Догяскаоз.Догяска ТуманТуман ТуманТуман ТуманТуман
ТуманТуман ТуманТуман ТуманТуман Діма Довбуш :)Діма Довбуш :)
Шеф-кухарШеф-кухар Біля вогнюБіля вогню Біля вогнюБіля вогню
Біля вогнюБіля вогню ВогоньВогонь р.Чорна Тисар.Чорна Тиса р.Чорна Тисар.Чорна Тиса
р.Чорна Тисар.Чорна Тиса р.Чорна Тисар.Чорна Тиса

Теги: , , , , , , , , ,

Коментарів: 16 для “Свидовецьким хребтом”

1. 1. ДімаNo Gravatar Сказав:

Це круто. Я в захваті від такої подорожі. Є тепер що згадати. Велике спасибі Тарасу, Ромі, Вові та Саші за цю незабутню мить.

2. 2. ScorpioNo Gravatar Сказав:

классно сходили ) ну ждите меня для крутого марш-броска ;)

2 Діма
    Це не нам треба дякувати, а горам за їхню красу. :)

2 Scorpio
    Чекаємо на Дземброня – Кваси. ;)

4. 4. ДімаNo Gravatar Сказав:

Я буду чекати наступного пропонування сходити не на 2 дні, а на 4-5 а то і більше

5. 5. EsoterikNo Gravatar Сказав:

було класно. особливо сподобався другий день.
    єдине, що хотілося б спуститися і потусуватися біля гірського озера

Другий день – більш екстремальним був – спочатку пішки, потім в машині.
    Шкода, що не спустились, але до Догяски у нас часу не було, а до Трояски – видимості не було :(

7. 7. iceekNo Gravatar Сказав:

Які чудові фото, немовби я сам там побував ))

8. 8. ЕвгенийNo Gravatar Сказав:

Класс, особенно туман понравился. Тоже хочется пройтись по Свидовецкому хребту только начать с Квасов, может подскажите как там с водой на хребте, проблем нет или надо к ручейкам спускаться?

На хребті є джерело не доходячи до г. Стіг і на траверсі г.Стіг є джерело, далі ми джерел не зустрічали, але там є озера (до яких треба спускатись з хребта) – там 100% є джерельця

10. 10. ЕвгенийNo Gravatar Сказав:

В этом году так не получилось сходить, но все равно спасибо за подсказку.

Будь ласка, не вийшло цього року – обов’язково вийде наступного. Я минулого року дуже хотів на Мармароси попасти, а попав тільки цього, правда ніяк не можу зібратись і написати про той похід.

12. 12. ЕвгенийNo Gravatar Сказав:

Мармароси тоже интересно, любопытно будет почитать.

Скоро буде…

14. 14. EricINo Gravatar Сказав:

Туман. Ух… Краса!

15. 15. semvlNo Gravatar Сказав:

Непоганий звіт. Правда, дещо не зрозумів. Наприклад, багато вбрід ви переходили річку Чорну Тису чи може лише притоку Чорної Тиси – річку Апшинець? Мені це важливо знати, завтра планую йти від села Чорна Тиса аж до перевала Околе. Хочу знати чи намочемо ноги.
    На фото у вас не мідянка, а гадюка звичайна – отруйна змія. :)

Вбрід переходили притоку Чорної Тиси, роззувались декілька раз, а на рахунок мідянка чи гадюка – дякую за поправку, я не є серпентологом – мені сказали, що це мідянка – я так написав.